Shark: The Beginning (2021)

Shark: The Beginning (2021)

 Planlanmamış bir olay nedeniyle bir erkek hapishanesinde hapsedilen okulda şiddet mağduru Cha Woo Sol, Karma dövüş sanatları şampiyonu Jung Do Hyun ile tanışabilir ve sınırlarını birer birer kırabilir.

Hemen şimdi ücretsiz izleyin

https://www.koreanturk.us/ 


En iyi incelemelerden biri

Artık uzaklaşmak istemiyorum.

Bir film, olimpik bir boksörle tanıştığı ve bir birey olarak geliştiği cezaevine gönderilen bir gencin hikayesini anlatıyor.


Film, büyük bir hayranı olduğum Webtoon'un uyarlaması. Bu yüzden filmin eskisi kadar iyi olmadığını fark ettim.


Bunun bir nedeni, hikayenin kurulumunu değiştirmiş olmalarıdır. Çok fazla taviz vermeden, filmdeki chawoo sol kişiliğinin, hikayesinin hapishanede nasıl sona erdiği konusunda Webtoon'daki karakterden biraz farklı olduğuna inandım. Webtoon'dan geçmezseniz, güvende olursunuz!

 En sevdiğim karakter Wiha Joon'a daha fazla ekran süresi veren diğer modifikasyonları seviyorum. Ben ve ben onun arka planını sevdik! Mc kurulumu dışında, hikayenin geri kalanı Webtoon ile uyumluydu. 

Oyuncuların hepsi karakterlerini canlandırmakta harikaydı ve çoğu Webtoon'daki karakterlere benziyordu. Karakterler gerçekten yaşıyormuş gibi hissettirdi ve bu harika bir şey! ????!


Ancak filmdeki sahnelerin biraz fazla kısa olduğunu düşündüm ve kendimi tam olarak içinde hissetmedim. Filme girdikten sonra, beni hikayeden uzaklaştıran bir sonraki sahneye geçtim. 

Bunun nedeni filmin uzun olması ve sıkıcı olmaması için birçok yeri tıkamış olmaları olabilir. Ancak, duygularımı karakterlere bağlayacak sahneler daha uzun olsaydı daha iyi olurdu.


Aksiyon sahneleri harikaydı! Yapılışlarından zevk aldım ve sesler beni acı içinde ağlattı (o karakterlerle) ve karakterler savaşırken arka planda çalan müzikten keyif aldım. Ancak, filmin tonu ve konusu nedeniyle acımasız da olabilir. 


Bazı aksiyon sahneleri anlamsız bir şekilde kesilerek kafam karıştı. Genel olarak, bazı iyi aksiyon sahneleri olan iyi bir film!!


Bu film, Webtoon'un ilk bölümünü ortaya koyuyor. Son filmle bitirmek için ne yapacaklarını merak ediyordum. Hikayeyi bu şekilde bitirmelerine sevindim!


Film Webtoon'a kıyasla o kadar iyi olmasa da, hapishane gibi bir ortamda harika oyunculuk ve aksiyon sahneleri ve biraz mizah ve sıcaklık ile karmaşık bir şekilde örülmüş bir hikaye.


 Kısa süre sonra tekrar izlemem pek olası değil; ancak, bir devam filmi yayınlarlarsa, devam filmini ilk gören ben olurum. Sonuna kadar okuduğunuz için teşekkür ederiz. Umarım filmi beğenirsiniz!!

Comments